Garantijos ir prekių grąžinimo politika
Jei mūsų parduotuvėje įsigytos prekės jums dėl kokių nors priežasčių netinka, turite teisę per 14 dienų savo užsakytas prekes pakeisti arba grąžinti.
Pasirinkus nurodytus siuntimo būdus, grąžinimas nemokamas. Pasirinkus kitus siuntimo būdus, pardavėjas grąžinimo išlaidų klientui padengti neprivalo.
Grąžinimo sąlygos
- Prekė turi būti nenaudota, nepažeista ir originalioje pakuotėje.
- Juvelyriniai dirbiniai turi būti grąžinti su etikete ir antspaudu.
- Prekė turi būti pilna (įskaitant įpakavimą ir visus pakuotėje esančius gaminius)
Grąžinimas
Prekės turi būti grąžinamos pasirinkus tokį patį siuntimo būdą, kokiu jos buvo pristatytos:
- Omniva siuntų terminalą gautas prekes galima grąžinti per tą patį siuntų terminalą, naudojant trumpąja žinute atsiųstą grąžinimo kodą (pranešant apie siuntos pristatymą).
- Prekes, kurias gavote į Itella SmartPOST siuntų terminalą galite grąžinti per tą patį siuntų terminalą, naudojant tokį patį durelių kodą, kuriuo siuntą atsiėmėte. Jei siunta atkeliauja į baltą siuntų spintelę ar siuntų punktą, klientas privalo grąžinti pagal siuntos brūkšninį kodą my.smartpost.ee savitarnoje, pasirinkdamas pageidaujamą siuntų spintelę (mėlyną arba baltą). Grąžintos prekės parduotuvę pasieks per 3-7 dienas.
- Jei norite grąžinti per DPD Pickup siuntų terminalą ar kurjerį, susisiekite su mumis el. paštu info@calypso.ee.
Grąžinamas prekes supakuokite taip, kad jų nebūtų galima atidaryti nepažeidus pakuotės. Nuimkite etiketę su senu adresu.
Terminai
Pardavėjas privalo per 10 dienų nuo prekės (-ių) gavimo grąžinti už prekę (-es) ir pristatymą sumokėtus pinigus. Klientas privalo per 14 dienų, nuo tada, kai pardavėjas gavo prašymą grąžinti pinigus, grąžinti prekę (-es). Jei prekė (-ės) negrąžinama per nurodytą laikotarpį, pinigų grąžinimo data nukeliama iki pardavėjas gaus prekę.
Jei turite kokių nors klausimų, susisiekite su mumis el. paštu info@calypso.ee.